یک سال جدید صفحه تازه ای را برای برنامه ریزی آینده شرکت شما به ارمغان می آورد.

اما با هر قطعنامه تجاری که می گیرید ، تردید در پیگیری وجود دارد. شاید از خود بپرسید که آیا قطعنامه های سال نو بی فایده است؟

علاوه بر این ، برنامه ریزی برای یک سال مانند سال بعد از سال ۲۰۲۰ دشوار است. در دوره ای که اینقدر نامشخص است ، چگونه برای آینده آماده می شوید؟

ما از کارشناسان خواستیم بهترین توصیه هایشان را برای برنامه ریزی اهداف و مصوبات در سال ۲۰۲۱ به ما بگویند تا بتوانید سال را قویتر از آنچه که شروع کرده اید به پایان برسانید.

9lOlb7WEMO9xKIR3TrUzlln4

برای یادگیری نکات متخصصان ما ، که شامل موارد زیر است ، به ادامه مطلب بروید:

  • متعادل سازی اهداف واقع بینانه و کششی
  • شکستن اهداف در مراحل کوچکتر و چک کردن منظم
  • با استفاده از برنامه ریزی سناریو
  • انتخاب تم برای سال خود

تعادل را تعدیل کنید و بزرگ فکر کنید

پس از یک ۲۰۲۰ پرهیاهو ، منطقی است که اهداف خود را به کارهای قابل دستیابی تر برگردانید. زمانی برای اهداف بلند پروازانه وجود دارد ، اما گاهی اوقات هوشمندانه و سودمند است فقط برای اطمینان از تحمل طوفان.

وسلی برگر ، مدیر بازاریابی CloudTask ، می گوید: اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در کنار هم قرار نمی گیرند ، هنگام تنظیم آنها از اعتدال استفاده کنید.

8A39d2chFb7e5G CB eRu3AZYUgKYBBK0JAQDgQNxWjRusNN4jTc0gcXHZ7n mlj9V9O eeSmBDKrCLSQXUmlJ7YTvIw HWMUOwHgt wbYWsCyxX7 wmJbFAvRv4HLMTSed15r9c

“شکست اغلب ناشی از انتظارات متورم است. به خصوص در دوره ای با عدم اطمینان زیاد ، معتدل بودن بسیار مهم است. ”

همانطور که گفته شد ، از تصویر بزرگتر غافل نشوید.

مدیر عامل شرکت My Mixify ، دیوید مک هیو ، می گوید برای ستاره ها شلیک کنید ، سپس مقیاس خود را باز کنید. مک هیو با اهداف بزرگ و انتزاعی شروع می کند و سپس استراتژی های عملی را برای کمک به او در جهت دستیابی به اهداف یک مرحله ای به کار می برد.

k4zhq McH1I W4SNY255gSNnnPx9P Ip whB293jrlDGsXpzDAZW v7wYLGcd26MmhpOIAcoeKaYg5iRa5UGd605 TbuxFDBddTxHgWgM49U3pLOy IT38Kf6M1eU7Ur49IlJldD

“بسیاری از صاحبان مشاغل به سمت گام ها و اهداف کاملاً واقع بینانه ، عملی و عملی پیش می روند و این مطمئناً مهم است. اما با استفاده از این استراتژی ، فراموش می شود جهت کلی را که می خواهید در طولانی مدت به کار خود ببرید ، فراموش کنید. “

تعادل را برای شرکت خود و آینده آن پیدا کنید.

اهداف کوتاه مدت و ایست های بازرسی را تعیین کنید

مهم نیست که اهدافی را تعیین کرده اید ، آن را به مراحل کوچکتری تقسیم کنید که می توانید سه ماهه ، ماهانه و هفتگی به آن برسید. به این ترتیب ، تا ماه ژوئیه ، به جای اینکه متوجه شوید که درد نکشیدید ، شش ماه پیشرفت کرده اید.

تاکتیک مفید دیگر قرار دادن ایست های بازرسی در تقویم برای پیگیری اهداف شما در طول سال است. به علاوه ، می توانید اقدامات خود را در صورت مشاهده پیشرفت مورد نظر ، به جای صرفنظر از قطعنامه ها ، تنظیم کنید.

استوارت دانلوپ ، مدیرعامل LinkBuilder.io ، به طور منظم به معاینات بهداشتی مشاغل می پردازد.

cHoi5LLuUtwzmdzu6xaxdbJU1Ram6jZZPndHM6biqgq3b2ikfIL73olnppZe5RHn5rt4KRpTuNLGef67QXgivE AA3bVLDYxbdQX0SjgcfXiv h3o4 ED8YFzF7LEwSMUuQ8uKO0

“تکرار مکرر این بررسی ها (بگذارید بگوییم یک بار در هفته به جای یک بار در ماه) می تواند به مشاغل کوچک کمک کند تا ردیابی کنند و به موقع با چالش های پیش آمده کنار بیایند. [Checkups can] خطرات و مشکلات احتمالی را قبل از بحرانی شدن آنها یا قبل از اینکه شرکت خود را در موقعیت بن بست کشف کنید ، حل کنید. ”

برنامه ریزی سناریو را امتحان کنید

برنامه ریزی سناریو از شما می خواهد که شرایط را بر اساس داده های موجود و نحوه پاسخگویی به آنها پیش بینی کنید. مشاغل معمولاً از برنامه ریزی سناریو استفاده می کنند و این روش از اطلاعات نظامی وام می گیرد.

نیت شیوار ، مشاور شیوار وب ، برنامه ریزی سناریو را برای تعیین هدف سنتی پیشنهاد می کند.

“به عنوان مثال ، یک فروشگاه خرده فروشی محلی ممکن است یک سناریوی خوش بینانه” افزایش مشتری بهار “، یک سناریوی بدبینانه” شعار ترسناک “و یک سناریوی متوسط” بالا و پایین فصلی “داشته باشد. هر سناریو هدف اصلی درآمد خود را با اقداماتی که باید انجام شود ترسیم می کند. ”

رزی آکسفورد ، بنیانگذار Wicklewood ، همچنین با برنامه ریزی سناریو مزایای بسیاری مانند توانایی ارائه اطمینان بیشتر برای آینده را می بیند. این استراتژی همچنین می تواند به شما در یافتن اقداماتی کمک کند که بدون توجه به شرایط ، انجام آنها مفید باشد.

“این برنامه های احتمالی ممکن است شامل سناریوهایی از جمله تحت تأثیر قرار گرفتن زنجیره های تأمین ، بسته شدن محل فروشگاه ، افزایش نرخ حمل و نقل ، و غیره باشد. مشاغل باید هر یک از این سناریوها را به همراه تاکتیک های عملی که می توانند بلافاصله برای بهتر آماده سازی خود اجرا شوند ، ترسیم کنند.”

یک تم راهنما برای سال و تجارت خود انتخاب کنید

به جای یک لیست از قطعنامه های لباسشویی ، ممکن است به جای آن یک موضوع برای سال انتخاب کنید. تنظیم یک موضوع می تواند جهت شما در سال را راهنمایی کند ، وظایف را اولویت بندی کرده و تمرکز خود را حفظ کنید.

ایده های تم می تواند شامل موارد زیر باشد:

شما همچنین می توانید موضوع خود را از بیانیه ماموریت کسب و کار خود یا بخشی از فرهنگ خود که می خواهید بر آن تأکید کنید ، استخراج کنید.

آلن شوئنبرگر از برنامه ریزی مالی Endeavor برای انتخاب اهداف شرکت خود از فلسفه سیمون سینک “شروع با چرا” استفاده می کند.

“گوشت را بیرون بکشید که چرا کاری را که می کنید انجام می دهید. سپس بقیه برنامه ریزی شما باید به دلیل شما هدایت شود. اگر یک هدف یا ایده مطابق با دلیل نیست ، پس نباید بخشی از برنامه باشد. “

این یک دارایی برای اتصال به ارزشهای اصلی کسب و کار شما برای تصمیم گیری و آینده شما ، به ویژه در زمان های نامشخص است.

حتی اگر نمی توانید برای موارد ناشناخته آماده شوید ، می توانید شرکت خود را بهتر برای سال آینده آماده کنید.

با تعادل بخشیدن به اهداف واقع بینانه و بلند پروازانه می توانید برای تجارت خود موفقیت کسب کنید. این اهداف را به مراحل کوچکتر و قابل دستیابی تقسیم کنید و ایست های بازرسی مکرر ایجاد کنید. برای چندین سناریو آماده شوید و الگوهایی را مشاهده کنید که به شناسایی وظایف کمک می کند تا بدون توجه به شرایط انجام شوند.

همچنین ، برای اطمینان از اینکه در مسیری متصل به ارزش های خود حرکت می کنید ، یک موضوع یا انتخاب اهداف خود را در نظر بگیرید.
آیا می خواهید وب سایت خود را در سال ۲۰۲۱ به روز کنید؟ امروز برای یک بسته میزبانی Nex1host ثبت نام کنید.



کارشناسان تجارت کوچک به ما می گویند که چگونه می توان یک برنامه تجاری موفق برای سال 2021 تهیه کرد – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *