آیا می خواهید اعلان های پیامکی Twilio را از ووکامرس ارسال کنید؟

با اعلان های پیامکی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید ، آنها را از به روزرسانی سفارش ها ، ارسال کد کوپن و موارد دیگر مطلع کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید اعلان های پیامکی Twilio را از فروشگاه آنلاین WooCommerce خود اضافه کنید.

نحوه ارسال اعلان های پیامکی Twilio از ووکامرس

چرا اعلان های پیامکی را به ووکامرس اضافه می کنیم؟

اعلان های پیامکی بهترین راه برای دادن اطلاعات در مورد سفارشات به مشتریان است. پیام های متنی بسیار شخصی هستند و معمولاً در عرض چند ثانیه از زمان مشاهده و باز می شوند.

می توانید از اعلان های پیامکی برای به روزرسانی خریداران ووکامرس در مورد سفارشات خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای تشویق خریداران به خرید مجدد ، کدهای کوپن ویژه تحویل دهید.

اعلان های پیامکی روش های خلاقانه ای برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه ارزش به شما ارائه می دهد.

  • می توانید اعلان های فروش فلش را ارسال کنید
  • به مشتریان خود هشدار دهید محصولات مورد علاقه آنها دوباره در انبار موجود است
  • برای ارائه کدهای تبلیغاتی و کوپن از پیام های اس ام اس استفاده کنید
  • پیام تأیید سفارش و ارسال ارسال کنید

مرحله ۱٫ حساب پیام کوتاه Twilio خود را تنظیم کنید

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک حساب Twilio است.

Twilio یک سرویس آنلاین است که خدمات تلفن ، پیام رسانی صوتی و پیامکی را ارائه می دهد که می توانید با برنامه هایی مانند WordPress و WooCommerce استفاده کنید.

برای راه اندازی حساب خود و آزمایش سرویس می توانید از آزمایش رایگان استفاده کنید. برای هر پیام ارسال شده ، ۰٫۰۰۷۵ دلار پرداخت خواهید کرد و نرخ پیام رسانی انبوه در دسترس است.

برای شروع ، به وب سایت Twilio بروید و برای دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام وب سایت Twilio

در صفحه ثبت نام ، از شما خواسته می شود تا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

سپس ، باید آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کنید.

حساب Twilio را تأیید کنید

پس از آن ، محصولاتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. در این حالت ، این “پیامک” و “هشدارها و اعلان ها” است.

سپس ، گزینه “With minimum code” و “PHP” را در زیر آن انتخاب کنید.

اطلاعات ثبت نام Twilio

پس از وارد کردن اطلاعات خود ، روی “شروع به کار با Twilio” کلیک کنید.

پس از ثبت نام برای یک حساب ، به داشبورد Twilio منتقل می شوید. برای دریافت شماره تلفنی برای حساب خود ، باید دکمه “دریافت اولین شماره Twilio خود” را کلیک کنید.

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که شامل شماره جدید شما است.

شماره تلفن Twilio

اگر این شماره را دوست دارید ، برای حفظ آن روی “Select this Number” کلیک کنید.

SID حساب شما ، رمز Auth و شماره جدید Twilio نیز در این صفحه ذکر شده است.

بعداً به این اطلاعات نیاز خواهید داشت ، بنابراین این برگه را باز نگه دارید.

صفحه اطلاعات پروژه Twilio

مرحله ۲٫ Uncanny Automator را نصب و فعال کنید

برای ارسال پیام کوتاه از WooCommerce ، ما قصد داریم از یک پلاگین اتوماسیون استفاده کنیم.

بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس Uncanny Automator است. این به عنوان پلی بین افزونه ها و برنامه های مختلف وردپرس عمل می کند و به آنها اجازه می دهد تا با یکدیگر صحبت کنند.

افزونه Uncanny Automator

این افزونه مانند Zapier برای وب سایت های وردپرس است. این فوق العاده دوستانه برای مبتدیان است و دارای انواع گردش کار خودکار است که می توانید با چند کلیک تنظیم کنید (بدون نیاز به کدگذاری).

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس با Uncanny Automator مراجعه کنید.

مرحله ۳٫ یک اعلان پیامکی با Uncanny Automator ایجاد کنید

پس از فعال شدن و راه اندازی Uncanny Automator ، می توانید یک اعلان پیامکی WooCommerce اضافه کنید.

ابتدا باید حساب Twilio خود را به افزونه Uncanny Automator متصل کنید.

برای انجام این کار به خودکار »تنظیمات. سپس ، گزینه “Twilio” را کلیک کنید.

در اینجا SID حساب ، Auth Token و شماره Twilio خود را وارد خواهید کرد.

حساب Twilio را وصل کنید

سپس ، روی “ذخیره جزئیات API” کلیک کنید.

اکنون ، می توانید یک اعلان تنظیم کنید ، بنابراین وقتی کاربر در WooCommerce سفارش می دهد ، به طور خودکار برای او پیامکی ارسال می کند.

برای انجام این کار ، به خودکار »اضافه کردن جدید. سپس ، از شما خواسته می شود “ورود به سیستم” یا “ناشناس” را انتخاب کنید.

ما قصد داریم “ناشناس” را انتخاب کنیم بنابراین همه کاربران حتی اگر با یک حساب مهمان تماس بگیرند ، یک اعلان پیامکی دریافت می کنند.

دستور ناشناس Uncanny Automator

در مرحله بعدی ، می توانید به دستور العمل خود یک نام بدهید.

پس از آن “WooCommerce” را در جعبه متا “Anonymous trigger” انتخاب کنید.

ادغام ووکامرس را انتخاب کنید

اکنون می توانید ماشه خود را انتخاب کنید.

ما از اولین گزینه استفاده خواهیم کرد زیرا همه آنها مربوط به خرید WooCommerce هستند.

ماشه WooCommerce را اضافه کنید

بعد ، شرایط ماشه را انتخاب کنید.

از منوی کشویی ، “اتمام” را انتخاب کنید تا وقتی مشتری مشتری خرید را انجام می دهد ، اتوماسیون ایجاد شود. سپس ، “ذخیره” را کلیک کنید.

ماشه سفارش را کامل می کند

پس از انجام این کار ، می توانید کالای خاص یا هر کالایی را در فروشگاه خود انتخاب کنید.

برای انتخاب همه محصولات موجود در فروشگاه خود ، گزینه “هر محصولی” را انتخاب کنید ، سپس بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

همه محصولات ماشه

Automator اکنون ماشه شما را ذخیره می کند و می توانید به قسمت Actions بروید. بسته به اینکه دستور العمل های ناشناس یا ورود به سیستم را انتخاب کنید ، گزینه های مختلفی را خواهید دید.

از آنجا که ، ما یک دستور ناشناس را انتخاب کردیم ، این گزینه برای انجام فعالیت در مورد کاربر موجود یا کاربر جدید وجود دارد.

روی کاربران جدید اقدام کنید

برای ادامه ، روی “کاربر جدید” کلیک کنید.

در حال حاضر Automator از شما می خواهد داده های کاربری را که می خواهید استفاده کنید تنظیم کنید.

باید علامت “ستاره” را در کنار هر قسمت کلیک کنید و قسمت مربوط به WooCommerce را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، برای قسمت “First name” از “Billing first name” استفاده خواهیم کرد.

نام کاربری WooCommerce را تنظیم کنید

در زیر تنظیمات نقش کاربر را مشاهده خواهید کرد و اینکه در صورت وجود کاربر چه کاری باید انجام دهید. شما می توانید مشترک را به عنوان نقش کاربر و “کاری انجام ندهید” برای کاربران موجود انتخاب کنید.

سپس ، برای ادامه بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

پس از ذخیره ، بر روی دکمه “افزودن عملکرد” ​​کلیک کرده و ادغام “Twilio” را انتخاب کنید.

یکپارچه سازی Twilio را انتخاب کنید

از فهرست گشودنی ، “ارسال پیام کوتاه به یک شماره” را انتخاب کنید.

با این کار جعبه جدیدی ظاهر می شود که می توانید آدرس آدرس و متن پیامک خود را اضافه کنید.

add user phone number field

در قسمت “به” ، شما باید بر روی دکمه “ستاره” کلیک کنید و “تلفن صورتحساب” را از لیست کشویی انتخاب کنید.

سپس ، می توانید محتوای پیام متنی را که می خواهید برای مشتریان خود ارسال کنید ، سفارشی کنید. با کلیک روی “ستاره” ، می توانید داده هایی از سفارش آنها مانند نام محصول ، شهر ، قیمت کل و موارد دیگر اضافه کنید.

پیام SMS Twilio را سفارشی کنید

هنگامی که از پیام خود راضی شدید ، روی “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون ، می توانید خلاصه کامل اقدام را مشاهده کنید.

تنظیمات عملکرد و ماشه کامل Twilio

پس از آن ، می توانید پیش بروید و این دستور العمل را فعال کنید.

در بالای ویرایشگر در جعبه “دستور” ، می توانید ضامن “پیش نویس” را به Live تغییر دهید.

دستور العمل را به صورت زنده تهیه کنید

دستورالعمل جدید شما اکنون فعال خواهد بود و پس از انجام خرید در ووکامرس ، به طور خودکار اعلان های پیامکی Twilio را برای مشتریان خود ارسال می کنید.

حتماً گردش کار خود را آزمایش کنید تا ببینید دستور العمل ایجاد شده و عملکرد صحیح آن انجام شده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه اعلان های پیامکی Twilio را از ووکامرس ارسال کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی SEO WooCommerce و لیست متخصص ما از بهترین افزونه های WooCommerce را برای فروشگاه خود ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک

پست نحوه ارسال اعلان های پیامکی Twilio از ووکامرس (گام به گام) اولین بار در Nex1host ظاهر شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]





نحوه ارسال اعلان های پیامکی Twilio از ووکامرس (گام به گام) – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *